01_ckamen_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg02_vinohrad_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg03_02_ouroffer_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg03_sudy_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg05_ba_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg06_schone_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg07_devin_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg08_les_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg09_keramika_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg10_hudobnici_sightseeing_guided_tours_visit_slovakia_bratislava_hotels.jpg

Neplaťme zlým čašníkom.

 
Určite to všetci poznáte: neochota, lenivosť, arogancia hraničiaca s drzosťou, podvádzanie pri nalievaní alebo na účtoch sú u nás stále skôr bežné než výnimočné. A vôbec nie sú špecialitou „hospúdky páté cenové skupiny“.
 
V spoločnosti Via Harmonia robíme vždy všetko preto, aby sme našim hosťom ponúkli to najlepšie a aby sa u nás cítili dobre. Preto sa nevieme a nechceme zmieriť s povestnou úrovňou obsluhovania v slovenských podnikoch a reštauráciách. Veríme, že jediná cesta ako my zákazníci môžeme ovplyvniť správanie sa slovenských čašníkov je, že im siahneme na významný zdroj príjmov - sprepitné. Sprepitné, alebo ak chcete tringelt, totiž vôbec nie je samozrejmá súčasť zúčtovania útraty. Sprepitné je odmena za výkon obsluhy, čo si bohužiaľ mnohí neuvedomujú. Cieľom tejto aktivity je, aby čo najviac ľudí pomohlo slovenským čašníkom uvedomiť si, že slušné obsluha nie len v prospech zákazníka ale aj v prospech ich samých.

 

 

Vizitka pre zlepšenie slovenských gastro služieb
 

 
 
Návod na použitie:
 
1.         Stiahnite si verziu pre tlač tu.
 
2.         Vytlačte a vystrihnite si vizitky kdekoľvek a koľkokoľvek.
 
3.         V prípade, že boli obsluhou hrubo porušené vaše práva zákazníka, nechajte si bez slova vydať do poslednej koruny či centu.
 
4.         Podnik opustite v pohode a bez konfliktu, a chybujúcej obsluhe zanechajte na svojom stole túto vizitku. Ak budete mať chuť, môžete na ňu pripísať zoznam jej prehreškov.  
 
Upozornenie:
Vizitka je určená: na pozdvihnutie morálky čašníkov a obsluhujúcich na Slovensku, nie na úsporu za sprepitné. Použiť po starostlivom uvážení, vždy keď ste naozaj nespokojní s obsluhou. Veríme, že dokážete rozoznať drobné prehmaty, ktoré sa môžu stať aj pri maximálnom úsilí, od nepoctivej a neslušnej obsluhy.